27. 5. 2009

Víkendy

V poslední době se toho nic moc neděje, prostě jsem spokojená (i když mi opět rozcupala sny a fantazii na malé kousíčky máti, ale už jsem si zvykla. Skoro xD, takže se mi teď nepíše moc dobře, ale něco napsat chci). Zítra jdu ke kadeřnici a chystám se na to jako na událost roku, bude to velká změna! xD Jestli to nedopadne příšerně, ale jenom děsně, podělím se tu pak s nějakou fotkou.
Vlastně, má paměť opět vynechává - novinky přeci jen mám! xD
Minulý víkend jsem byla na chatě na jakýmse skoro-sraze bývalé třídy, kde bylo deset lidí, z nichž dva byli jen netřídní doprovod -.- Jsme vážně "skvělý" kolektiv, ale já si nestěžuju, každý se díky tomu víc odvázal a všichni se bavili se všemi. Trochu se bojím sem napsat nějaké zážitky, jelikož vím, že můj blog čtou lidé, v jejichž představách jsem pravděpodobně slušné děvče xD. Ale nechci ochuzovat, takže pár drobnůstek...
Kamarádčin bráška si na balkoně, s vědomím rodičů, pěstuje trávu. Nevím, jak je to možné xD, ale budiž. Ona kamarádka jí tam s sebou přivezla - byli lidé, kteří by si s chutí dali. Jeden mistr zkušený jí začal balit a všichni jsme si k tomu mezitím čuchali. Ani nevím, kdo to první řekl, ale náhle se ozvalo:
"Jestli tohle je tráva, tak já s ní kořením jídlo."
Já pak nadhodila, že to je tymián a nakonec... Kamarádka vzala ze skříně špatný balíček, což jsem myslela, že takovéhle věci se stávají jen ve filmech, a sebrala oregáno xD. Všichni jsme se smíchy málem váleli po zemi, tím to ale neskončilo - oregáno bylo vážně dobaleno, zapáleno a vyhuleno! xD (v návaznosti na to se tam pak někteří snažili ubalit si ovocný čaj, ale nehořel xD) Samozřejmě, že nejspíš nemělo pražádný účinek, ale všichni jsme byli vysmátí už jen z faktu, že to bylo oregáno. Nejlepší vtip je ale chuť - je to, jako byste "vyhulili" pizzu xD. Vážně oslnivé nápady, nebýt tohohle, skoro bych zapomněla, co je moje ex-třída zač xD.
Pak se tam jaksi pořešilo pití (wow, taktně vyjádřeno ožrání se xD), následoval taneček na židlích a závěr celého pátku skončil asi nejvtipněji, i když jsem kvůli tomu nastydla. Parta pěti holek včetně mě se sebrala a vyrazila na cestu do vsi k hospodě, ais o půlnoci, tři kiláky tam a zpět. Cestou jsme zpívaly, vyřvávaly (naštěstí si nikdo nestěžoval) a před hospodou se jen zastavily a kecaly, ale to všechno jsme dělaly... Pouze v podprsenkách :D. Brandov, kde se to vše odehrávalo, je poklidná malá vesnička na hranicích s Německem, kde žijí převážně starší lidé. Takže pokud některý z nich koukal z okna, obávám se, že infarkt byl při pohledu na pět holek bez triček a zpívajících (asi) něco na způsob: "Já jsem gay! Jsem gay! Jsem tepléééééj!" (by NightWork) velice pravděpodobný xD. Spát jsem šla poměrně brzo, asi ve dvě.
Sobota se nesla v duchu spíš odpočívání a nabírání sil na večer, ale taky sledování filmů. Viděla jsem tři, přičemž hudba z jednoho mě tak dokonale okouzlila, že jsem si to po příjezdu stáhla a pořád si jí pouštím dokola. Ani film sám není k zahození, perfektně nastříhané, ohromující záběry i děj... Requiem for a drem (Requiem za sen) se mi zaryl pod kůži, i když je to ve své podstatě strašné ;).
Pak už se pro mě nic moc zásadního nestalo, neměla jsem chuť na žádné pití a radši šla zalehnout o půlnoci.
Zpět k současnosti. Pozítří odjíždím na Zásadu u Kadaně, víkendový sraz s dalšími otaku. Nevím, co čekat od otaku co se týče alkoholu, takže... Možná, že to bude ještě zajímavější víkend xD. Uvidíme (ač oregáno už nic nepřekoná :D).

Taky tu na mě čeká DVD s "Hair", chtěla jsem uspořádat větší projekci, jelikož to chtěly vidět další mé dvě kamarádky, ale nějak nemám sílu a paměť na to se s nimi dohodnout. Tak ať se na obal práší dál xD.

Hezký večer :).

5 komentářů:

Corco řekl(a)...

Requiem za sen... mi zní strašně povědomě. Po konzultaci s csfd.cz jsem došel k závěru, že tohle už prošlo fází "kandidát na co-si-pustit". Příště si ho asi fakt už pustím, vypadá moc dobře! ;-)

No a oregano... k tomu se už nedá nic dodat... :D :D

Coughey řekl(a)...

Kdybys chtěl, mám ho v moc dobré kvalitě a můžu poslat, případně někam nahrát, abys měl záruku oné kvality xD ;)

Ano, oregano mluví samo za sebe :D

Anonymní řekl(a)...

Soundtrack z Requiem je výbornej :) Jinak u toho oregana jsem tady málem spadla ze židle XD

Ginger řekl(a)...

Já chci taky vidět Hair xD

Coughey řekl(a)...

Anonymní (kdo se to skrývá? xD): To je, vážně ho miluju... *srdéčka v očích xD* A omlouvám se za skoro ublížení na zdraví xDD
Rika: Tak se pak domluvíme kdyžtak na nějakým datu, kdybys chtěla... Fakt hodně lidí to chce vidět, asi uspořádám promítání :D