10. 6. 2009

God is a DJ (so please change the music xD)

Dnes jsem se venku dobře bavila s jednou šílenou partou otaku xD :) Bylo to sice narušeno nepříjemným zjištěním, díky čemuž jsem lehce zmatená, ale naštěstí je můj mozek odolný na jakékoli nechtěné přemýšlení, takže jsem se rozhodla to neřešit, nechť vše nějak dopadne! :D
Začala jsem psát novou povídku... Chtěla jsem se nějak vypsat, ale neměla jsem múzu. Tak jsem to vypotila a výsledek je neobyčejně strašný xD. Ráda bych to ale dopsala... Bůhví, kdy zase budu mít podobnou náladu :).
Zaujal mě airsoft (snad se to tak píše). Byla by to konečně příležitost splnit si svůj sen a moci beztrestně střílet do lidí (eh xD), získat alespoň nějakou kondičku (vše je zlepšení od mé nynější pozice "nula") a alespoň ze sebe zkusit udělat trochu praktického člověka a ne typicky městské dítě, za které se považuji (ač na tom mezi vrstevníky ani omylem nejsem nejhůř xD). Tréninky těchto "érsofťáků" probíhají pod velením mého kamaráda, tak bych se určitě někdy šla ráda mrknout.
Zmínka o nějaké aktivitě mi připomíná včerejší návštěvu taiba (aerobik spojen s boxováním krát námaha na entou xD). Bylo to... Nemůžu říct, že se mi to nelíbilo, hlavně konec byl perfektní, kdy jsme dělali jen klidné pohyby, ale fakt, že jsem v prostředku tréninku umírala a posilovací cviky pak už nedokázala ani dělat, je pro mé ego asi moc. Kéž by se kondička dala koupit :D.
Taky bych se ráda podělila o jedno youtube video. Už o něm vím dlouho, až teď mě však napadlo to sem dát. Možná ho znáte, pokud ne... Stopro se podívejte ;). Je trochu delší, stojí však za to!


4 komentáře:

Akvis řekl(a)...

tím kamarád airsofták myslíš pavlíka? :-D

Ginger řekl(a)...

promin, že jsem ti to takhle celý rozhodila...slibuju, že se už nikdy nebudu chovat jako hysterický emo :-)

Coughey řekl(a)...

Akvis: Jako počkat, ty ho znáš taky? xDD A jo, myslím :D (i když znám i další airsofťáky, ale ty buď nejsou v Mostě, nebo... s nima bydlím xDD)
Rika: Nemel blbosti xD, tvoje reakce byla zcela normální a zasloužená a nic jsi mi nerozhodila, spíš bych ti měla být vděčná pro "eyes-opening"! :D ;)

Akvis řekl(a)...

néasi :-D
znam ho ze softu :-P :-)