24. 6. 2009

Na zahřátí...

Páni, právě jsem zjistila, že jsem naposledy publikovala před čtrnácti dny... To to vážně tak uteklo? :D Stalo se toho hodně, velice hodně moc... Bohužel si teď vzpomenu jen na málo věcí, takže se asi nic nedozvíte, já si sem vlastně jen tak píšu, abych se do toho zase dostala a mohla pokračovat v psaní svého internetového dneíčku jako blázen největší, vzhledem k tomu, že si to může kdokoliv přečíst xD.
Zítra bude nabitý den. Tedy, do školy sice nejdu, čistě proto že je sportovní den xD, ale až se vzbudím, bude tak čas abych šla za kámošem pro dvd s jedním anime Ergo proxy, načež se odebéřu na rozezpívání ke koncertu, který zítra mám. Poté, co si odzpívám svoje, naskočím do auta ke kámošovi a ještě s Rikou pojedeme bruslit. Po návratu nevím, jak to stihnu, ale od osmi jdu do kina (Terminátor, nevím, o co jde xD) s bráškou, nevídaná to věc, a jeho kámošem, což je vídaná věc :D. Jen doufám, že mi to ti dva zaplatí, protože já jsem chudý student, samozřejmě.

Dneska jsem zkoukla film Sweeney Todd. Vážně slušnej horor, i když teda podle mě to horor samozřejmě není, mě to přišlo vtipný xD. Ale tak krsáně nafilmovanou smrt už jsem dlouho neviděla... Myslím tím realisticky. Například když tam podřezával všem krky, či při scéně kdy jedna dáma přímo na kameru uhořela v peci. Ty filmové efekty jsou lepší a lepší! :D Líbilo se mi to, byl to styl Tima Burtona, hrál tam Alan Rickman a Johnny Depp, tak co si více přát ^^.

Už jsem zase líná psát, tak... Někdy příště, zlatíčka. TE.

P.S. Nééé, dokoukala jsem Futuramu a nevím, co budu dělat bez Bendera! xD

3 komentáře:

Ginger řekl(a)...

opravdu to vidíš na brusle...vodní brusle? xD

Corco řekl(a)...

Sweeney Todd... toho mám taky v plánu, podívat se na Severuse Snapea. :D Tvoje zmínka moji chuť na ten film mrknout o fous zvýšila. :D

Coughey řekl(a)...

Riko, no, vodní to docela bylo... xD To nepopřu xD
Corco, moc mu to tam sluší! I když... To asi nebude důvod, proč ho máš rád xD Má zmínka o krvi a skvělé smrti? Že ty skrýváš nějaké psychopatické sklony? :D:D