30. 6. 2009

London´s burning, London´s burning...

Zítra v půl jedné odlétám z Prahy do mé nejoblíbenější země, Velké Británie. Konkrétně do Londýna, kde pobudu až do 10.7. S kamarádkou, k její sestřičce :). Konečně nějaká pořádná dovolená a bez rodičů! Potřebuju to jako sůl. Poslední dobou je doma méně a méně dýchatelno...
Každopádně, zpět k tomu báječnějšímu tématu. Když řeknu, že miluju Anglii, bude to ještě slabé vyjádření toho, jak jsem na týhle zemičce fixovaná. Skoro se cítím, jako bych se vracela domů, tam, kam patřím. Ale mým hlavním předmětem zájmu je teď... Letadlo! Ano, já ještě nikdy neletěla a jsem na to strašně zvědavá. Prý mě Péťa možná pustí i k okýnku xD. Zatím ale ani nic necítím, žádnou cestovní horečku, strach, těšení se, nic... Ba jsem si tady vesele něco psala na počítači a málem zapomněla, že mám balit! :D Spokojila jsem se s připravením si několika kusů oblečení. Však mi kufr neuteče... (A letadlo neuletí, že, slečno naivní?)

Víkend byl více než zajímavý, ale nemám nějak náladu se o tom rozepisovat víc. Prostě v pátek jsem byla na takové ex-třídní garden party, která se povedla a v sobotu jsme s ještě pár lidmi slavili hned dvoje osmnáctiny. Bylo to super a následky si domyslete sami xD.

Mějte se tu všichni krásně a užívejte si prázdniny po svém ;). Já letím. Hell yeah! Bye xD

Žádné komentáře: