15. 7. 2009

Organizační schopnosti u bodu nula

Chtěla jsem, vážně hrozně moc, napsat něco o Anglii, ba jsem si v Anglii i dělala poznámky ze dne na den do mobilu, abych na nic nezapomněla, ale... Náhle se mi nechce. *mlátí svou lenost* Určitě to sem někdy přepíšu, ale kdo ví, třeba to bude až další prázdniny, jak se tak znám xD.
Každopádně, jakožto jediný koukatelný program, když nepočítám tunu nekonečných seriálů večer, byl sportovní kanál s ničím jiným než Wimbledonem, takže jsem nechyběla před obrazovkou u vyhlašování a... Chudák Roddick. Já mu to tak přála a on se tvářil tak smutně (ale slušelo mu to xD).
Od 27.7. je Celokonoží tábor (hromada otaku) na turistické základně Ochoz u Konice. Je to... kdesi... Velice blízko Oloumouce, okres Prostějov, nemýlím-li se. Těším se tam a pokud mi všechno vyjde tak, jak má (jakože určitě ne, protože jsem pitomá a neumím si nic zařídit xD), pojedu asi o den dřív k jedné kamarádce, bydlící blízko Brna, a pak odtamtud vyrazíme společně. Ale ona o tom ještě neví, to je právě ten zádrhel xD. Né, že bych si myslela, že by nechtěla, abych u ní oxidovala, po tom samozřejmě touží každý *ech, radši mlč xD*, jde ale samozřejmě o její rodinu. Jen tak se náhle k němu nasáčkovat... To se musí dopředu projednat, navíc, když mě její mamka nezná, a já neznám jí :) *a to je přesně to, na co pokaždý zapomenu, když ji vidím na icq! ... Zabte mě.*.
Taky mi konečně můj milovaný doktor sundal rovnátka. Ty zuby jsou nějaké... velké xD. Nemůžu se zbavit dojmu, že s rovnátkama to bylo hezčí, ale je možné, že si na ten pocit volnosti budu muset teprve zvyknout.
Moje historie vlasů má dlouhé a záživné trvání. V Anglii se mě ještě k tomu teď chytla nové myšlenka - ta odrůstající žlutá blond, co mi trůní na hlavě, už mě nebaví a půjdu na... bílo. Ano, zbláznila jsem se. Uvidíme, co z toho vyleze. Příští týden výsledek uvidíte na facebooku nebo mooožná i tady. Hurá? xD
Mějte se krásně, skládejte básně!

(Žlutá, žlutá,
jakážto barva krutá.
Odrůstá a neposlouchá,
půjde hned na barvu ducha!

Bílá bělejší,
vlasy čistější.

Ehm... *zkrat xD*)

4 komentáře:

Ginger řekl(a)...

demente xD

Coughey řekl(a)...

Já vím, všechno vím xDD

Corco řekl(a)...

Bílá bílá bílá bílá
komu by se nelíbila
bílá vrána bílá noc
bílé není nikdy moc

:D

Coughey řekl(a)...

Jéé, to je suprový, Corco, tleskám! :D Na fcb už se můžeš podívat, jak vlasy dopadly xD Myslím, že i stříbrná je dobrý výsledek :D