14. 9. 2009

Klapka: Kdy zemřu - podruhé

Ano, vůbec zde teď poslední dobou nepíšu. Nemám na to čas ani nějak chuť, už mě to svěřování se blogu přešlo :D Každopádně, mám tu věc, se kterou bych se chtěla podělit, protože mě pobavila...
Takřka úplně přesně před dvěma lety jsem si dělala trest "Kdy zemřeš?". Vyšlo mi sympatické číslo, 91 let. Nyní, před chvílí, jsem si test udělala znovu a výsledek je...

I am going to die at 88.  When are you? Click here to find out!
...3 roky dolů. Chvíli jsem si tak počítala, a kdyby to se mnou dál šlo tímhle tempem z kopce, dozvím se ve svých 44, že už mám jenom dva roky. Super, ne? :D Každopádně, osmička je prý číslo přinášející štěstí, tak třeba mi vážně ten plán s nesmrtelností vyjde ^^.
Možná se zase někdy ozvu. Novinek by bylo dost.

1 komentář:

JK řekl(a)...

Ano, to jsme zkoušeli oba asi ten stejný test. Vyšlo mi to obdobně, vždy se netrefil.