11. 1. 2010

Cosi...

Dlouho jsem tu nebyla. Momentálně přežívám na facebooku. Dosud byl tohle takový můj malý netový deníček, jenže s fcb vše vzalo za své. Teď se opět vody uklidňují a já se rozhodla sem něco malinko přidat. Jak si teď vlastně žiju?
Za tři dny mi bude sedmnáct. Všude rozhlašuju, jak budu velká holka :D Ani nevím. Moc to nemění. Informace v rodným listě jsou mi v podstatě ukradené, svůj život řídím prakticky podle školy. Kdy ji skončím, kdy nastoupím vejšku, prostě nové etapy života. Přesto, určitý mezník to je. Poslední rok "dětství" dle zákona. Je trochu na hlavu, že všude musím platit jako dospělý, chovat se jako dospělý a leckdy odpracovat víc než ti starší, ale nic za to nemám a hlavně se ke mně nikdo jako k dospělému člověku nechová. Maličko smutné ^^ ale nestěžuju si. Nemám na co. Vlastně bych polsední cca půl rok zhodnotila jako njelepší mého života. Tak nějak jsem se konečně našla (jisté stagnace u mé rozčtvrcennosti asi budou pořád xD), užívám si seč to jde života, rozšířila jsem si obzory i oblast přátel, našla někoho, kdo ve mně pomaloučku polehoučku probouzí nějaký to srdeční bušení... Ale vážně jen zatím postupně :D
Škoda jen školy. Zhoršuje se to se mnou. Už se modlím za trojky... A stejně tam nějaká ta čtyřka bude. Nevím, kde je chyba. Teda, jistě že ve mně, ale jak to napravit? Většina mých nejlepších přátel kvílí, když dostane dvojku, nebo tu jednu trojku, což už je u nich pomalu horror. Já se cítím nehorázně... hloupá. Skoro debilní xD...
Což mi připomíná - nevíte někdo, jaký je rozdíl mezi psychologem a psychiatrem? Vím, že jeden dopuje prášky, druhý si pokecá... A ještě jestli někdo nemáte zkušenosti s tím, kolik chce ten "kecací" peněz. Děkuji :) xD
Jinak se mám prostě perfektně. Proč se tu teď tedy vypisuju a asi nezním nijak... Nadšeně ze svého amazing života? Něco mě chytlo, asi zimní splíneček xD. Chtěla jsem si jednoduše sepsat a setřídit věci, aby bylo líp. Není :D ale bude. Jednou určitě ^^.

Mimochodem, pro odlehčení, musím se podělit s pár citáty a motty, které mě zaujaly...
> I almost gave in to positive thinking but sarcasm came to rescue.
> Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
> Když ti srdce chátrá, znič chlastem i játra...
> Fighting for peace is like fucking for virginity.
> No brain - no pain.
> Kdo se plazí, nezakopne.
> Říká se, že student musí vědět vše; asistent vše co je v knihách; docent, kde knihy jsou a profesor, kde je docent.
> Do not judge book by its cover.

Ende šlus xD Zas někdy... Při splínečku, či vínečku... ;)

3 komentáře:

Corco řekl(a)...

Koukám, žes taky hezky dlouho vynechávala... :D
Nejsem v tom teda sám. :-)

Corco řekl(a)...

Jo a taky...

VŠECHNO NEJLEPŠÍ k narozkám! :-)

Coughey řekl(a)...

Na ja, nechtělo se mi... Ale třeba sem konečně dám ty své zážitky z prázdnin (Londýn a ták xD), abych naplnila svůj slib... Jednou :D :)
A děkuju Ti moc! :)) ^^