7. 6. 2009

Sport, film a... é, díky? :)

Dneska jsem byla s jedním klukem venku. Na bruslích! Na Benďáku. A dala jsem tři kolečka!!! xD (odpovídá cca 6 km) Na mě neuvěřitelný výkon, můj nový osobní rekord (i když ten padl už po prvním kolečku, eh...). Jsem na sebe hrdá, i když jsem to třetí dojížděla s jazykem na triku (půjčeném triku xD). Suprově jsem se bavili, ať už pomlouváním plešky trenéra fotbalistů nebo vzájemným milým úsilím shodit se do té velice čisté vodičky... Ano, myslím Benďák xD. (pro neznalé: vodní nádrž, kde dělají potřebu psi, hynou ryby a koupou se ci... prostě se špinavou vodou *peace*)
Na programu dne pak bylo jít do kina, i když jsme ani jeden netušili, co dávají. Nakonec plakát ukázal, že buď půjdeme od půl šesté na "Znovu 17" (se Zacem Efronem, no nekupte to xD) nebo od osmi na Star Trek. Shodli jsme se, že fanoušci star treku jsou nebezpečnější, tak jsme radši šli na Znovu 17 pomlouvat Efrona. Fanynkám se ubráníme xD.
Co říct... O filmu vím jen to, že to dopadlo happy-endem a nejlepší byly stejně reklamy xD. Nasmáli jsme se slušně a vzhledem k tomu, že za námi sedělo v součtu tak okolo 6 lidí, ani jsme si nenadělali moc nepřátel :D.
Den ještě skončil pro mě typickým chaosem, kdy jsem při nástupu do autobusu, marně držíc brusle podléhající zákonům gravitace, hledala ve velice přeplněné kapse průkazku, a když jsem jí konečně našla, zjistila jsem, že už mi neplatí xD. Tak jsem zacálovala 17,-. Vydřiduši, já pamatuju časy lístků za pět korun!
Moc povedený den, jsem za něj ráda, i když jsem se obávala, že bude pršet [tedá, taky že pršelo, ale jen když jsem se táhla s bruslema ke kamarádce, abych jí popřála k narozeninám a půjčila si od ní pinzetu xD (dárek a bavení se proběhlo už předchozí den ;)), pak už byl nádherný slunečný den].
Aneb, když si dva blázni vyšli na výlet... xD

4 komentáře:

arielka řekl(a)...

Srandíšku, to já pamatuju časy, kdy byl lístek za 50 halířů :D

Coughey řekl(a)...

Aríšku, 50 halířů? To je snad jen krásný sen! :D Ztracené dávné časy... xD

Ginger řekl(a)...

S klukem...čichám, čichám...xD
Tři kolečka? TAk to jsi teda lama. Teda...ne že bych já neumírala už po dvou Matyldách *kvůli tobě!!* xDD, ale..ale.
Dneska jsem extra výřečná, doufám, že si všímáš xD No nic, jdu zase cvičit, bikós sportem ku zdraví. A taky ty ''cvičící'' písničky (ABBA xD) děsně otravujou mamku, takže...muhahaha xD

Coughey řekl(a)...

S klukem... No, doufám, že jdeš zítra do školy, to potřebuju probrat. Každopádně xD všímám si výřečnosti, všímám xD Ale nelíbí se mi označení lama, já na sebe byla fakt hrdá! xD Sportem ku zdraví? Který magor že to řekl? Já totiž dneska byla na taibu a bylo tó... zabijácké, neskutečně. Uf xD ráda bych řekla už nikdy více, ale asi mám skryté sebevražedné sklony, takže uvidíme xD